Monday 9 January 2017

Zestaw pędzli do makijażu Sammydress

Hej kochani,

Brrr... zimno :( 

Zapraszam Was na krótką recenzję zestawu pędzli do makijażu od Sammydress






Zestaw składa się z 6 pędzli przeznaczonych do makijażu twarzy oraz 9 pędzli, którymi umalujemy nasze oczka :)
Design pędzelków jest przeuroczy, złote skuwki plus biało-różowe włosie sprawia, że pędzle będą ozdobą każdej toaletki.



Jeśli chodzi o wykonanie to pędzle wyglądają solidnie. Skuwki są porządne, a włosie nie wypada. Natomiast czuć, że jakość włosia nie jest taka jak np. w Hakuro czy Zoevie. Włosie jest mięciutkie ale czuć, że nie najwyższej jakości. Obawiam się, że po jakimś czasie i kolejnych myciach może ono poważnie ucierpieć, ale to czas pokaże. 


Póki co jestem z tych pędzli zadowolona. Jeśli podobają Wam się takie pędzelki i chciałybyście aby trafiły prosto na Waszą toaletkę to zachęcam Was do zakupu TUTAJ. Cena zestawu wynosi $14,35.








4 comments:

  1. Pięknie wygladają,ale ciekawe jakie będą po czasie...ja lubię Zoevę i chcialabym tez MBrush :)

    ReplyDelete
  2. Większość moich pędzli to chińskie podróbki ale dobrej jakości i tez jestem zadowolona.

    ReplyDelete
  3. Piękne, a ja głównie patrzę na wygląd ;D

    ReplyDelete
  4. Wyglądają świetnie :) takie milusie puchacze :D

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane