Tuesday 1 October 2019

Torebka dresslily

Hej kochani,

Nie było mnie tu przez miesiąc :( ale dziś mam dla Was krótki post o pewnej uroczej białej torebce z Dresslily.




Torebeczki są teraz dostępne w 3 kolorach: czarnym, białym i zielonym - KLIK
Torebka jest świetna ponieważ oprócz niezwykłego designu jest również wygodna i bardzo pojemna. Pasuje zarówno do jeansów, jak i do zwiewnej sukienki.



Dajcie znać, czy podobają Wam się takie małe, okrągłe torebki. Jeśli jeszcze nie macie takiej w swojej kolekcji to serdecznie zapraszam na stronę Dresslily.

Do następnego!
Asia




2 comments:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane