Wednesday 13 November 2019

Srebrzysta sukienka od Dresslily

Hej kochani,

Czas szybko leci, już najwyższy czas pokazać Wam kolejną rzecz, która przyszła w paczuszce od Dresslily. Jest to srebrna metaliczna sukienka - uwielbiam ją bo się wyróżnia :)








Sukienka jest dosyć dopasowana w górnej części i luźna dołem. Niestety podkreśla wszelkie niedoskonałości więc trzeba wciągać brzuszek :) Za to jest bardzo wygodna, choć jak dla mnie dekolt mógłby być trochę mniejszy :)

Niestety na ten moment sukienka jest wyprzedana, ale możecie znaleźć ją pod tym linkiem KLIK. Jak Wam się ona podoba? Lubicie takie metaliczne, kosmiczne ciuchy/buty/torebki?


Do następnego!
Asia




1 comment:

  1. When you log your mileage for taxes do you log them every day
    or just the beginning of the year and the end of the year?
    Every trip because not all milage is deductible

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane