Sunday 2 September 2012

Elegancki makijaż wieczorowy


Na twarz nakładamy tradycyjnie: korektor, podkład i puder. Tuż przy linii rzęs rysujemy cienką kreseczkę kredką lub eye linerem (ja użyłam czarnej kredki z palety do maikjażu SEPHORA, którą prezentowałam w poście exotic make-up). Wewnetrzny kącik oka malujemy jasnoróżowym pastelowym cieniem.

Środek górnej powieki malujemy cieniem w kolorze ziemistego brązu


Górną powiekę wykańczamy cieniem grafitowym. Cień ten "przeciągamy" także na nieruchomą część powieki , tak, aby sięgnął aż to wewnętrznego kącika 

Cienie dokładnie rozcieramy tak aby barwy ładnie się ze sobą łączyły

Dolną powiekę malujemy w wewnętrznym kąciku cieniem jasnoróżowym z drobinkami a w  zewnętrznym cieniem rdzawobrązowym

Brwi podkreślamy brązowym cieniem lub kredką (jeśli ktoś ma czarne brwi to czarną kredką lub cieniem) ,  pod łukiem brwiowym nakładamy cień jasnobeżowy

2 razy tuszujemy górne i dolne rzęsy

Oto gotowy efekt co sądzicie o takim makijażu? :)

5 comments:

  1. Ciekawie robisz kreske ;))
    fajny blog :) zapraszam do mnie http://www.foto-make-up.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny makijaz. Ale jak sprawic zeby rzesy sie za bardzo nie sklejaly?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ważne aby używać tuszu do rzęs nie dłużej niż 2 do 3 miesięcy. Po tym okresie czasu tusz wysycha i tworzą się w nim grudki. Rodzaj szczoteczki także powinien być dopasowany do długości i gęstości naszych rzęs. Rzęsy malujemy 2 razy wykonując poziome ruchy, tak aby rozczesać rzęsy szczoteczką. Potem można je ewentualnie jeszcze przeczesać przeznaczonym do tego grzebykiem.

      Delete
  3. Bardzo ładny makijaż.

    ReplyDelete
  4. Makijaż ok, ale kreska pozostawia wiele do życzenia

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane