Monday 8 June 2020

Kobaltowa sukienka od Femme Luxe

Hej kochani,

Na dziś świetna, niebanalna kobaltowa asymetryczna sukienka od Femme Luxe. Idealna na większe wyjście - na pewno zrobi wrażenie. 
Jedynym minusem jest to, że łatwo się gniecie :D

Sukienka ma jeden długi bufiasty rękaw, z drugiej strony natomiast jest odkryte ramię. Ciekawy i twarzowy jest też kolor - bardzo mi się podoba. 

Na stronie sklepu sukienka wygląda tak - KLIK Sukienka kosztuje 16.99 GBP. Występuje też w kolorze czerwonym, pudrowym różu i czarnym :)








W sklepie Femme Luxe znajdziecie wiele fajnych rzeczy m.in. spodnie (trousers), sukienki (corset dress), body (black lace bodysuit) oraz jeansy (jeans).

Zachęcam Was do odwiedzenia strony sklepu, jest tam wiele fajnych rzeczy :)

Do usłyszenia! :)

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane