Monday 22 June 2020

Biała bluzeczka Femme Luxe

Hej kochani,

Dziś krótki wpis o krótkiej białej bluzeczce od Femme Luxe. Jest to dość ryzykowny krój - nie każdy może sobie pozwolić na tak krótką bluzeczkę :( chyba, że połączymy ją ze spodniami z wyższym stanem :) Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczkami idealnego brzuszka jest to bluzka dla Was :D
Ja nie czułam się w niej zupełnie komfortowo. Gdybym miała spodnie lub spódniczkę z jeszcze wyższym stanem, może byłoby lepiej :)







Bluzeczka kosztuje 13,99 GBP w sklepie Femme Luxe, jest dostępna w kilku kolorach i wygląda tak - KLIK.
W sklepie Femme Luxe znajdziecie wiele fajnych rzeczy m.in. spodnie (trousers), sukienki (corset dress), body (black lace bodysuit) oraz jeansy (jeans).

Zachęcam Was do odwiedzenia strony sklepu, jest tam wiele fajnych rzeczy :)

Do usłyszenia! :)



No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane