Saturday 4 July 2020

Panterkowa sukienka od Femme Luxe

Hej :)

Na dziś czarna skórzana sukienka od Femme Luxe z uroczymi panterkowymi bufiastymi rękawami :)
Niestety nie do końca trafiłam z rozmiarem i jest trochę na mnie za wąska :( 
Sukienka raczej na chłodne wiosenno-jesienne dni. Szczerze mówiąc nie jest zbyt wygodna (jak to wąskie sukienki :D) Na stronie sklepu prezentuje się tak KLIK i koszztuje 16,99 GBP.







W sklepie Femme Luxe znajdziecie wiele fajnych rzeczy m.in. spodnie (trousers), sukienki (corset dress), body (black lace bodysuit) oraz jeansy (jeans).

Zachęcam Was do odwiedzenia strony sklepu, jest tam wiele fajnych rzeczy :)

Do usłyszenia! :)


No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane