Wednesday, 7 August 2013

Dzienny kolorowy

Witam drogie czytelniczki ! :)

Na wstępie chciałabym Wam bardzo podziękować za to, że mnie tak często odwiedzacie i komentujecie moje "wypociny", jest mi bardzo miło:) Początki tego bloga były raczej marne, ale z czasem grono czytelniczek się powiększyło i dziś prowadzenie go sprawia mi ogromną przyjemność :) niedługo blog będzie obchodził 1 urodziny postaram się przygotować wtedy dla Was kolejne rozdanko :)

A dziś mam dla Was kolorowy makijaż, idealny na wyjście ze znajomymi w taki dzień jak dziś :) 
Posłużyły mi jak zazwyczaj paletka Technic Electric (żłóty, koral) oraz Sephora (zielenie) :)
Zapraszam do obejrzenia efektów i życzę miłego dnia! :)
P.S. Fotki standardowo trochę aparatem (ostatnio znów zaczął się słuchać :)), trochę telefonem









34 comments:

  1. Replies
    1. Uwielbiam oglądać takie tęczowe makijaże, sama nigdy nie stworzyłabym takiego dzieła.

      Delete
  2. Jaki kolorowy! Ja na dzień bym tak się nie odważyła pomalować, ale podoba mi się, kiedy inni tak robią. :-)

    ReplyDelete
  3. Sliczny, jednak wg mnie nie na co dzien ;)

    ReplyDelete
  4. kolory bardzo ładnie przechodzą jeden w drugi :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny ;) ale ja bym tej szarości wyeliminowała :)

    ReplyDelete
  6. wow bardzo ładnie kolorki przechodzą w inne kolory ;)

    ReplyDelete
  7. Świetny makijaż, pasuje Ci tęcza ;)

    ReplyDelete
  8. CUDO!!! Od razu mówię, że ja taki chcę :D Chyba Cię kiedyś pomęczę o takie oczy :)

    ReplyDelete
  9. Fajnie się prezentuję ale nie odważyłabym się w takim gdzieś wyjść ;p Te dwa pierwsze zdjęcia bardziej mi się podobajaą, mają kolory a te pod spodem troche odrzucają ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba przerzucę się na aparat przy robieniu zdjęć makijaży, telefon za bardzo przekłamuje kolory...

      Delete
    2. pasowałoby. Różnica między pierwszym a ostatnim zdjęciem jest ogromna. Szkoda że nie dodajesz zdjęcia jak wygląda makijaż na całej buzi. Całkiem ładnie Ci wyszło . pozdrawiam

      Delete
  10. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿


    Przesliczne masz oczka i swietny makijaz <3

    ReplyDelete
  11. Kochana, każda z nas miała ciężkie początki blogowania, ale z każdym dniem jest coraz lepiej ;)

    Makijaż wyszedł jak zwykle ślicznie, lubię takie kolorowe wariacje ;)

    ReplyDelete
  12. Fajne zestawienie kolorków ;-)

    ReplyDelete
  13. Makijaż super :) Też masz palete z Sephory, też jesteś z niej zadowolona ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paletka z Sephory jest ok :) na moje potrzeby wystarcza natomiast są dużo gorsze jakościowo niż cienie Sleeka, mniej trwałe i mniej napigmentowane

      Delete
  14. Piekny makijaz i nie wiem cyz ja mam złe ustawienia wyświtlacza ale 2 ost zdjęcia sa przerysowane , bez kolorków......rób fotki tak jak te 3 pierwsze - lepiej pokazują kolory i rzeczywisty wyglada makijazu :) ale oczko i pomysłowośc na plus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, bo dwa ostatnie zdjęcia to telefon a reszta aparat :) jak już pisałam wyżej będę chyba od teraz robić fotki aparatem :)

      Delete
  15. Makijaż piękny, bardzo ciekawy :)

    ReplyDelete
  16. wow, ale slicznie! ja się staram wyczarować taki make up z moja paletką Sleek, ale kiepsko mi idzie :P Tobie zdecydowanie lepiej :P
    obserwuję, fajne makijaże, na prawdę inspirujące:)

    ReplyDelete
  17. piękny kolorowy makijaż
    ciekawe kiedy ja będę umiała stworzyć takie cudo

    ReplyDelete
  18. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Sliczne oczka, kolorowe <3

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładnie, podoba mi się:)

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładny! Żałuję, że teraz nie mam czasu na takie kolorowe makijaże

    ReplyDelete
  21. lubie takie kolorowe makijaze ;)))!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane