Friday 17 November 2017

Makijaż biżuteryjny z Born Pretty Store

Hej kochani!

Zapraszam na krótką recenzję kolejnego produktu od Born Pretty Store - karuzeli brylancików w różnych rozmiarach i kolorach: srebrnym, żółtym, miodowym i białym (opalizującym tęczowo)




Brylanciki można oczywiście wykorzystać zarówno do zdobienia paznokci czy przedmiotów, jak i w makijażu. Oczywiście takie zdobienie paznokci nie jest zbyt trwałe i też raczej jest zarezerwowane na specjalne okazje :)


Ja postanowiłam wykorzystać te brylanciki do sesji zdjęciowej męskiej w szkole wizażu Artystyczna Alternatywa. 
Moim modelem był Hubert Buksa, a zdjęcia zrobiła Kasia Szczepan. Efekty zobaczycie poniżej:




Jeśli lubicie zabawę takimi błyskotkami, to serdecznie zachęcam do zakupu. Na stronie sklepu Born Pretty Store znajdziecie mnóstwo podobnych produktów. Karuzela, którą Wam pokazałam jest dostępna TU i kosztuje tylko $1,29.

Pamiętajcie o kodzie rabatowym!

                                                              


Do usłyszenia!
Asia

3 comments:

  1. wow, ciekawie wygląda ten makijaż.

    ReplyDelete
  2. Hi mates, its great article regarding teachingand completely defined, keep it up all the time.

    ReplyDelete
  3. Świetny makijaż! :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane