Wednesday 4 October 2017

Jesienny koci motyw - Born Pretty Store

Hej kochani,

Zapraszam na recenzję uroczych naklejek wodnych od Born Pretty Store. Motyw naklejek jest wprost idealny na chłodne jesienne dni! Czerwone listki na drzewach i postać czarnego kotka kojarzą mi się z jesienią, długimi wieczorami i kiepską pogodą.


Jak już pewnie wiecie, jestem wielką fanką naklejek wodnych. Z wielu powodów: ich aplikacja jest dziecinnie prosta, są trwałe, długo trzymają się na paznokciach i wreszcie wybór jest ogromny więc możemy mieć na paznokciach co tylko nam się zamarzy! :)

Naklejki, o których dziś rozmawiamy, były dosyć duże (przystosowane do długich pazurków). Moje paznokcie ostatnio są krótkie więc większa część naklejek poszła do kosza. Trochę też ciężko je było dopasować do kształtu paznokcia. Świeżo po nałożeniu były jeszcze troszkę kanciaste, ale po jakimś czasie już się fajnie dopasowały.







Jeśli lubicie naklejki wodne i podobają Wam się motywy proponowane przez sklep Born Pretty Store, to zachęcam do zakupów!
Pamiętajcie o kodzie rabatowym!

                                                              


6 comments:

  1. ja jeszcze nigdy nie korzystałam z takich naklejek.

    ReplyDelete

  2. Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts
    and I will be waiting for your next write ups
    thank you once again.

    ReplyDelete
  3. It's an awesome article in support of all the online viewers;
    they will obtain advantage from it I am sure.

    ReplyDelete
  4. Ⲩou actually need to wait until the consumer
    decіdeѕ it's not safe to be outsіde anymore and volunteers to obtain inside.
    The majority in the expense is dependant on the pаɗ from the
    suppoгt pole, base, fɑbric, etc. Fіrst, I had to gеt documented on the gгound
    and then pound the one thing into the floor using a hammer.

    ReplyDelete
  5. Takich naklejek jeszcze nie miałam, fajny sposób na szybki, ciekawy manicure!

    ReplyDelete
  6. Wow, this piece of writing is good, my younger sister is analyzing such things,
    therefore I am going to let know her.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane