Monday 11 September 2017

Szaraczek od Born Pretty Store

Hej kochani,

Zapraszam na króciutki post o pewnym szaraczku, który otrzymałam od Born Pretty Store.




Mowa oczywiście o szarym lakierze do paznokci o przedłużonej trwałości - kolor idealny na pierwsze jesienne dni :)
Lakiery z tej serii są dostępne w 3 odcieniach szarości, możecie je sobie podejrzeć TU. Ich cena to $3,59.
Produkt jest rzeczywiście bardzo trwały. Spokojnie można go nosić na paznokciach około 10 dni. 





Jeśli podobają Wam się takie kolory na paznokciach to koniecznie przejrzyjcie ofertę sklepu Born Pretty Store :) I oczywiście nie zapomnijcie skorzystać z kodu rabatowego poniżej.


                                                        

Do usłyszenia!

1 comment:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane