Monday 14 August 2017

Kolejna paczuszka od Born Pretty Store

Hej kochani!

Zapraszam na szybki przegląd zawartości paczuszki od Born Pretty Store, która niedawno do mnie dotarła. 
Znalazły się w niej:


1. 2 piękne lakiery - srebrny z efektem lustra, oraz przygaszona szarość. Na stronie sklepu znajdziecie je TU i TU






2. Kolorowe gwiazdki - do wykorzystania w zdobieniu paznokci lub makijażu - KLIK




3. Karuzela cudowności - KLIK 




4. Urocze naklejki wodne z kocim motywem KLIK




5. Płytka ze ślicznymi wzorami do stemplowania :)


       


Którą recenzję chcielibyście najpierw przeczytać? :)

Do usłyszenia!









3 comments:

  1. Lubię takie naklejki wodne.
    Ps. Strasznie małą czcionka i bardzo źle się to czyta.

    ReplyDelete
  2. Ładne ozdóbki wybrałaś, najbardziej ciekawią mnie naklejki. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane