Wednesday 12 July 2017

Różowy brokat od Born Pretty Store

Hej kochani :)

Zapraszam na krótką recenzję różowego brokatu do zdobienia paznokci Born Pretty Store.






Brokat jest zamknięty w małym 10 ml pudełeczku. Jest dostępny w kilku "rozmiarach" KLIK drobinek. Niestety doszło do nieporozumienia i zamiast większych drobinek, na które miałam dużą ochotę, przypadł mi zwykły drobno zmielony brokat, z którego średnio jestem zadowolona...
Większe drobinki mogłabym wykorzystać w wizażu, którym się zajmuję. Bardzo podobają mi się zdobienia z cekinami lub brokatem w kącikach oczu.


Nie miałam za bardzo pomysłu na ten produkt więc postanowiłam ozdobić nim paznokcie, wyszło mi to tak:






Niestety ciężko takie zdobienie ładnie uchwycić na zdjęciu. Brokat dosyć łatwo się nakłada na warstwę lakieru. Produkt przykleił się do lakieru i póki co się trzyma :D 
Pazurki są chropowate więc pewnie nie pochodzę w nich zbyt długo bo mi będą przeszkadzały.

Jeśli podoba Wam się ten brokat lub te większe cekinki, to zachęcam do zakupu na stronie sklepu. 
Pamiętajcie, żeby skorzystać z rabatu!



Do następnego!
Asia


4 comments:

  1. wow, jaki cukierkowy słodziak, fajny efekt, wygląda to ciekawie

    ReplyDelete
  2. Ładnie wyglądają paznokcie :)

    ReplyDelete
  3. wolę pyłki semilaca ale ten brokat też nie wygląda źle :p

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane