Monday 29 May 2017

Śliczny kameleon od Born Pretty Store


Hej kochani,

Dziś kilka słów o przepięknym pyłku, brokacie, pigmencie czy jakkolwiek inaczej go nazwiemy. Produkt pochodzi z popularnego sklepu Born Pretty Store i jest dostępny za jedyne $1.99 TUTAJ.

Pyłek dociera do nas w foliowym opakowaniu. Zestaw zawiera produkt w pudełeczku oraz malutką pacynkę, która ułatwi nam rozprowadzenie go na paznokciach.




Według producenta, pyłek nadaje się nie tylko do zdobienia paznokci, ale również do nakładania na skórę.


Zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem, pyłek nakładamy na bazowy lakier hybrydowy (w moim przypadku czarny) i rozprowadzamy za pomocą pacynki. Szczerze mówiąc spodziewałam się gładkiego metalicznego efektu. Byłam nieco zaskoczona kiedy zobaczyłam, że nie mam holograficznej tafli a raczej taki efekt żuczka lub kosmosu :)






Może nie jest to taki efekt jakiego się spodziewałam, ale pazurki wyglądają ciekawie i ładnie mienią się w słońcu.



Może uda mi się wykorzystać ten pyłek w jakimś makijażu, jestem bardzo ciekawa jaki będzie efekt na skórze / bazie z czarnego cienia do powiek.

Kochani, pamiętajcie o kuponie rabatowym, dzięki któremu otrzymacie -10%.

                                                        

Do usłyszenia!
Asia

3 comments:

  1. bardzo ciekawey efekt :) choć dla mnie zbyt ciemne jak na tą porę roku :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane