Saturday 20 May 2017

Cudowności do paznokci od Born Pretty Store

Hej kochani!

Zapraszam na krótki post, w którym pokażę Wam kilka cudnych produktów do zdobienia paznokci, które otrzymałam od Born Pretty Store.

W paczuszce znalazły się:

Przepiękny mieniący się pyłek - jest to produkt wielofunkcyjny. Możemy go użyć do wszelkiego typu zdobień, nie tylko paznokci, twarzy czy ciała, ale również przedmiotów.
Produkt jest dostępny na stronie sklepu TUTAJ.




Różowy brokat również nadający się do wszelkiego typu zdobień KLIK




Urocze naklejki wodne z motywem sowy :) Nie mogę się doczekać kiedy ich użyję! KLIK



Ostatnim produktem jest absolutnie zachwycający lakier do paznokci KLIK


Zapraszam na recenzje już wkrótce!

5 comments:

  1. Wszystkie piękne :) brokaty na paznokciach uwielbiam, motyw sowy mi się podoba :) a kolor lakieru też super, mam podobny w hybrydzie.

    ReplyDelete
  2. Jakoś nigdy nie potrafię zaaplikować naklejek wodnych :(

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane