Wednesday 26 April 2017

Sposób na piękne włosy z Best Hair Store

Hej kochani,

Która z nas nie marzy o pięknych, zdrowych, długich i lśniących włosach do pasa? Moje ostatni raz takie były, gdy miałam 8 lat. Potem było już tylko gorzej. Kolejne nieudane strzyżenia i koloryzacje (a zwłaszcza rozjaśnianie) sukcesywnie osłabiały ich kondycje i sprawiały, że fryzura stawała się coraz mniej bujna.
Co gorsza, moje włosy należą do tych słabych, cienkich i rzadkich. Takim to nawet wszystkie receptury Anwen razem wzięte nie pomogą. Próbowałam wielu różnych odżywek, olejów, płukanek i innych masek, ale niestety z marnym skutkiem.





Jakiś czas temu skontaktowała się ze mną Fiona z firmy Best Hair Store produkującej pasma z naturalnych włosów i to był strzał w dziesiątkę, to czego akurat baaardzo potrzebuję.




Produkt otrzymałam w estetycznie zapakowanej paczuszce. Zestaw zawiera komplet doczepek, sztuczne rzęsy z futerka norek (uwielbiam!) oraz 2 grzebienie do rozczesywania pasm.

Wybrałam pasma w kolorze ciemnego brązu, najbardziej zbliżone do mojego aktualnego koloru włosów KLIK. Pasma nie są bardzo długie, u mnie sięgają talii. Wątpię, czy udałoby mi się kiedykolwiek osiągnąć taką długość moich naturalnych włosów. Dlatego też po przymocowaniu pasm i złapaniu taaaaakiej ilości włosów w rękę byłam przeszczęśliwa! J


Jeśli chodzi o przymocowywanie pasm, to jest to dziecinnie proste. Każde pasmo posiada wygodny klips, za pomocą którego przypinamy je do włosów naturalnych. Należy robić to warstwowo, tak, aby każde doczepione pasemko przykryć naturalnymi włosami i w ten sposób ukryć klips.




Muszę przyznać, że taka ilość doczepionych pasm powoduje pewien dyskomfort i uczucie ciężkości. Jeśli nosimy je przez krótki czas, nie jest to żaden problem. Nie wiem natomiast jak czułabym się po kilku godzinach noszenia dodatkowego bagażu na głowie J

Generalnie włoski wyglądają bardzo naturalnie, są bardzo miękkie i bardzo łatwo się rozczesują.
W przypadku pasm wykonanych z ludzkich włosów bardzo ważna jest ich pielęgnacja, o której wszystko napisane jest na odwrocie pudełka.


Włosy należy regularnie myć i odżywiać, aby się nie elektryzowały i nie stały się wysuszone.
Należy zachować ostrożność przy stylizowaniu i suszeniu takich doczepek. Najlepiej użyć preparatu zabezpieczającego je przed działaniem ciepła. Jeśli takiego preparatu nie posiadamy, a chcemy włosy wysuszyć starajmy się użyć chłodnego nawiewu suszarki.
Końcówki takich pasm mogą się rozdwajać więc należy również zadbać o ich estetyczny i zdrowy wygląd.

Jak widzicie, o takie włoski należy dbać tak samo lub nawet bardziej niż o nasze własne włoski.

Zastanawiam się czy można sobie takie pasemka zafarbować jeśli najdzie nas ochota J

Jeśli zainteresowały Was takie pasemka i chciałybyście sobie takie sprawić to serdecznie zachęcam do odwiedzenia strony sklepu Best Hair Store: https://www.besthairstore.com/


Firma ma w ofercie wiele kolorów, długości i rodzajów doczepek. Nawet jeśli nie mamy zamiaru nosić takich doczepek na co dzień to myślę, że stanowią one fajną odmianę jeśli wybieramy się na imprezę J

Do usłyszenia!

5 comments:

  1. piękny efekt, widać, że te włosy są super jakości.

    ReplyDelete
  2. Ja czekam na swoje włoski tylko w kolorze blondu :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    ReplyDelete
  3. Ładnie Ci w takich długich włosach :)

    ReplyDelete
  4. Woah, do twarzy Ci w takich włosach!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane