Saturday 1 April 2017

Zestaw do stemplowania paznokci - Born Pretty Store

Hej kochani,

Jak zwykle brak czasu sprawił, że w marcu nie zaglądałam na blogi, ani na swój, ani na Wasze :(
Korzystając w tygodniowego urlopu, postanowiłam nieco nadrobić zaległości.

Dziś zapraszam Was serdecznie na krótką recenzję zestawu do stemplowania paznokci od Born Pretty Store.





Zestaw składa się z płytki z wygrawerowanymi wzorkami, stempelka, płynnego lateksu do zabezpieczania skórek oraz "drapaczka" do usuwania nadmiaru lakieru.
Ponieważ zestaw otrzymałam kilka miesięcy temu, wszystko utrzymane jest w typowo zimowej konwencji :)




Płytka pokryta jest większymi i mniejszymi geometrycznymi wzorami. Tak prezentują się one odbite na kartce:



Jak widać nie wszystkie wzorki w pełni się odbiły. Nie wiem czy to przez to, że nie jestem zbyt "utalentowana" w posługiwaniu się stempelkami, czy coś jest nie tak z egzemplarzem, który otrzymałam. Winą obarczyć można też
W przypadku większym wzorków bardzo przydaje się płynny lateks, którym możemy zabezpieczyć nasze skórki.
Poniżej zdjęcie paznokcia pokrytego wzorem:



Ogólnie sprzęt do stemplowania od Born Pretty Store jest bardzo fajny. Na stronie sklepu zjadziecie wiele różnych płytek z bardziej wiosennymi motywami :)
Wybór stempelków również jest bardzo szeroki.

Jeśli podoba Wam się ten sposób zdobienia paznokci to zapraszam do odwiedzenia strony sklepu :)
Zachęcam również do skorzystania z kodu rabatowego, dzięki niemu otrzymacie 10% rabat na Wasze zakupki :)


Do usłyszenia!
Asia

4 comments:

  1. Super zestaw ale nie wiem czy dla mnie. Bo chyba bym miała pomalowane całe dłonie. mój blog

    ReplyDelete
  2. czy stempelki można uzywać z lakierami hybrydowymi? czy próbowałaś zastosować do nich pyłki/brokaty? czy będą się trzymać samego wzorku?

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane