Tuesday 22 August 2017

Efekt lustra na paznokciach

Hej kochani,

Podoba Wam się tzw. efekt lustra na paznokciach? Mi baaardzo, niestety w zwykłych drogeriach ciężko dostać lakiery, które taki efekt nam zapewnią.
Z pomocą przychodzi sklep internetowy Born Pretty Store, który takie lakiery w swojej ofercie posiada, i to aż w 5 pięknych kolorach KLIK 

Ja wybrałam klasyczne srebro, które najbardziej mi się podoba. W buteleczce lakier wygląda tak:







Producent zaleca, by najpierw nałożyć czarny hybrydowy lakier, który posłuża nam jako baza i na to nałożyć lakier z efektem lustra. Ja niestety nie posiadam ani lakierów hybrydowych, ani sprzętu do wykonywania manicure hybrydowego więc pozostało mi tylko nałożenie 3 warstw lakieru na "gołą" płytkę.



Efekt po nałożeniu lakieru na paznokcie jest bardzo ładny aczkolwiek spodziewałam się większego błysku i odbijania światła. Być może z tą czarną bazą wyglądałoby to lepiej, ciężko mi to stwierdzić.
Minusem produktu jest trwałość. Lakier nałożony na "gołą" płytkę trzyma się w nienaruszonym stanie około 2-3 dni. Po tym czasie pojawiają się odpryski, a następnie lakier odchodzi płatami :(
I znów, być może hybrydowa baza zwiększyłaby jego trwałość w sposób znaczący.




Jestem ciekawa Waszych wrażeń dotyczących tego lakieru :) Cena tego cudaka to niecałe 4$. 
Jeśli Wam się ten lakier spodobał, to zachęcam do zakupów. Tylko nie zapomnijcie skorzystać z kodu rabatowego.

                                                                        

Do usłyszenia
Joanna


3 comments:

  1. podoba mi się, lubię metaliczny efekt

    ReplyDelete
  2. tak szczerze to jak zwykły metaliczny lakier wygląda. ja mam prawdziwy efekt lustra semilaca

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane