Saturday 22 September 2012

Jesienne smoky eye

Witam :) właśnie wczoraj dotarła do mnie przesyłka z przepiękną paletką SLEEK divine. Znajdują się w niej w większości cienie idealne do stworzenia makijażu smoky eyes :) Taki też makijaż postanowiłam dziś zaprezentować. A ponieważ jesień wkracza już w nasze życie wielkimi krokami, użyłam barw pasujących do tej pory roku: brązów, fioletów, ciemnych zieleni... Ja uwielbiam makijaże w takich kolorach a Wy?




Paletka SLEEK divine 

Uwielbiam te cienie, z grafitów, granatów i fioletów można wyczarować przecudne eleganckie smoky eyes :)

Ja mój makijaż rozpoczęłam od nałożenia...

na wewnętrzny kącik górnej i dolnej powieki cienia o nazwie gullible jest to  perłowy kremowy cień

Pozostałą część powieki pokrywam cieniem brązowym z palety SEPHORA



W załamaniu powieki nakładam cień o nazwie rebel z paletki SLEEK

Dokładnie rozcieram oba cienie aby jeden ładnie przechodził w drugi


Dolną powiekę pomalowałam cieniem o nazwie noir z paletki SLEEK

Rozcieram ten cień pacynką



W kąciku wewnętrznym nakładam dodatkowo cień innocence czyli biały perłowy cień z mojej nowej paletki :)

W linii wodnej rysuję czarną kreseczkę kredką

Podkreślam brwi brązowym cieniem z palety SEPHORA

Pod łukiem brwiowym nakładam cień cielisty z palety SEPHORA

Tuszuję rzęsy

Make up jest już gotowy :)

Jak wam się podoba ??



3 comments:

  1. Asiaaa, wiesz, że bardzo lubię ten makijaż :D :D Dziękuję Ci ślicznie. Na najbliższe przyjęcie zastosuję wszystkie wskazówki i też taki zrobię!

    ReplyDelete
  2. czy możesz zaproponować makijaż do pracy dla blondynki o niebieskich oczach? wyrazisty, podkreślający kolor oczu i optycznie powiększający oko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście jutro lub pojutrze pojawi się na blogu :) pozdrawiam :)

      Delete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane