Sunday 23 September 2012

Makijaż dzienny dla blondynki z niebieskimi oczami

Zgodnie z prośbą jednej z czytelniczek dziś prezentuję makijaż dzienny dla blondynki z niebieskimi oczami. Jest to makijaż, który z powodzeniem można wykonać przygotowując się rano do pracy. Nie wymaga on zbyt wiele czasu i jest stonowany, tak więc kobieta wygląda w nim stosownie i elegancko, ale jednocześnie oczy są ładnie podkreślone i optycznie powiększone. Kolory cieni, których użyłam pasują do ciepłych odcieni blondu, a także ładnie się prezentują o tej porze roku - rudości, brąze i beże komponują się z żółknącymi już liśćmi drzew :) Oto makijaż krok po kroku :



Na początek wykonuję zagęszczenie rzęs rysując czarną kredkę kreseczkę tuż przy ich linii

Kącik wewnętrzny maluję cieniem gullible z paletki SLEEK, którą prezentowałam we wcześniejszym poście

Resztę makijażu wykonałam cieniami z palety SEPHORA, znajduje się tam  bardzo dużo cieni o przeróżnych odcieniach beżu, brązu, złota i różu. Ja dziś skupiłam się na brązach i rudościach :)

Tuż nad kreską począwszy od środka powieki nałożyłam brązowy cień z błyszczącymi drobinkami 


Resztę powieki pomalowałam cieniem rudomiedzianym :)

i dokładnie roztarłam oba cienie aby ładnie się ze sobą połączyły

Wewnętrzny kącik powieki dolnej pomalowałam cieniem białym z drobinkami co rozświetli  oko i sprawi, iż będzie się ono wydawać większe

Cień brązowy nakładam dopiero od połowy dolnej powieki to także daje efekt  powiększenia oka

Rozcieram dokładnie cień brązowy tak, aby połączyć cień na powiece górnej z tym na dolnej

Brwi pomalowałam brązowym cieniem

Pod łukiem brwiowym nakładam cielisty cień

I na koniec tuszuję dwa razy rzęsy modelując je szczoteczką tuszu w ten sposób aby były ładnie podkręcone


Makijaż gotowy :)

cień z paletki SLEEK, którego użyłam do rozświetlenia oka

Mam jeszcze kilka innych propozycji dla pań z jasnymi włosami i niebieskimi oczami, pojawią się w następnych postach :)



A to moja dzisiejsza stylizacja :) tak powyższy makijaż wygląda na buzi jak widać nie jest zbyt ostry :) usta pomalowałam jasnoróżową pomadką MANHATTAN 57D

Zapraszam do komentowania :)

9 comments:

  1. amazing eye make ups ... following you! regards from vienna!

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny makijaż. Pokazany krok po kroku. Zdjęcie tez jest śliczne. Pozdrawiam wszystkie Panie.


    tusz Max Factor tylko 17,99zł w drogerii www.close2you.pl

    ReplyDelete
  3. Niby wszystko fajnie ale tandetna torebeczka niszczy cały efekt...

    ReplyDelete
  4. polecam, poczytać jeszcze o makijażu dziennym na stronie http://modafon.pl/831-makijaz-dzienny-oczu.html

    ReplyDelete
  5. Pieknie pasuje, ale cien bardziej bym roztarla przy brzegach. super outfit

    ReplyDelete
  6. Ładny makijaż, jednak ja bym bardziej roztarła cień :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, teraz to ja bym również bardziej roztarła cień, to makijaż sprzed dwóch lat:) Jak widać dopiero wtedy uczyłam się ładnie malować oczy :) Zapraszam na nowsze makijaże :)

      Delete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane