Friday 14 September 2012

Elegancki makijaż dzienny

Dziś moją propozycją jest elegancki makijaż dzienny idealny do pracy czy na spotkanie biznesowe. Kolory są stonowane i neutralne więc makijaż taki powinien pasować do każdego stroju :) wykonanie takiego makijażu zajmuje ok. 10-15 min. Ja zazwyczaj tak się maluję, gdy nie mam czasu i pomysłu na makijaż - to takie koło ratunkowe :)
Zaczynam od czarnej kreseczki 

Na wewnętrzny kącik górnej powieki nakładam jasnobeżowy cień

Na środek nałożyłam cień jasnografitowy z błyszczącymi drobinkami

A na zewnętrzny kącik cień grafitowy z błyszczącymi drobinkami (W palecie do makijażu Sephora znajdują się trzy cienie w odcieniach grafitu jeden jest bardzo jaśniutki i delikatny, drugi jest odrobinę ciemniejszy a trzeci to typowy ciemny grafit podchodzący pod czarny i fiolet)  

Dolną powiekę pomalowałam cieniem miedzianym

Brwi podkreśliłam brązowym cieniem a pod łukiem brwiowym nałożyłam cielisty cień


Wytuszowałam rzęsy a w linii wodnej narysowałam czarną kreskę

Tak wygląda ten makijaż :) podoba Wam się taki makijaż do pracy?

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane