Monday 17 September 2012

Groszki i zieleń :)

Witam :) dziś nieco odbiegnę od tematyki mojego bloga, ale mam na to usprawiedliwienie. Otóż zakupiłam dwie pary przepięknych bucików i chciałabym się nimi pochwalić :) Właściwie to buciki te wybrał dla mnie mój mąż, który ma świetny gust ;) 15 września w Galerii Słonecznej w Radomiu w sklepie Centro miała miejsce premiera obuwia zaprojektowanego przez Natalię Vodianową. Wśród tych perełek były przepiękne eleganckie czółenka w kolorach: czerwony, czarny, zielony, szary oraz kozaczki i torebeczki kopertówki tworzące zestawy wraz z butami:) Mi wpadły w oko zielone szpilki, nigdy wcześniej nie miałam butów w tak szalonym kolorze :) myślę, że wprost nie można przejść obok nich obojętnie. Kupiłam sobie także drugą parę szpilek - te są czarno-białe w groszki :) A od mojej teściowej dostałam śliczny czarny sweterek z ćwiekami :)

Szpilki w groszki :)


Zielone szpilki od Natalii Vodianovej



Sweterek z ćwiekami 



Zestaw jaki stworzyłam z: torebki (CCC), szpilek w groszki (Centro),  czerwonej sukienki (COCO),  czarnego sweterka z ćwiekami i wisiorka :) 

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane