Thursday 30 August 2012

Exotic make up

Po baaardzo długiej przerwie postanowiłam wznowić publikację postów na moim blogu:) W tym czasie co nieco się zmieniło. Ukończyłam kurs wizażu i moje umiejętności znacząco wzrosły. Dziś przedstawiam szalony i kolorowy make up, który zdecydowanie nadaje się tylko na letnią imprezę ;) Na twarz nałożyłam bazę pod makijaż (Lirene), korektor (Vipera)  oraz podkład (Essence) odcień soft beige. Tuż nad linią rzęs narysowałam czarną kreskę eye-linerem (Avon). Wewnętrzny kącik oka pomalowałam cieniem w odcieniu mięty (używam cieni Sephora), a następnie cieniem seledynowym. Do pomalowania środkowej części oka użyłam cienia turkusowego, a zewnętrzny kącik wykończyłam soczystą zielenią. Dolną powiekę pomalowałam kontrastującymi z zielenią odcieniami fioletu. Aby dodać makijażowi trochę fantazji dorysowałam zabawne rzęsy na górnej (zielone) i dolnej powiece (fioletowe) kolorowymi kredkami do oczu. Na koniec wytuszowałam rzęsy tuszem marki  Rimmel. Oto efekty :) 









korektor do twarzy Vipera
podkład essence, jest niedrogi ale dosyć wytrzymały :)
matujący puder miss sporty
czarny eye liner Avon
paleta do makijażu Sephora (składa się z cieni, pomadek, kolorowych kredek do oczu,  tuszu do rzęs, eye linerów,  3 odcieni różu do policzków, lusterka i kilku podstawowych pędzelków)
tusz do rzęs Rimmel








i kredeczki :)

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane