Wednesday 3 April 2013

Testuję z Maliną - Maseczka Błyskawicznie Liftingująca Marion SPA

Cześć dziewczyny!




Na dziś recenzja ostatniego już produktu, który dostałam od Malinki z bloga http://testykosmetyczne.blogspot.com/ w ramach Malinowego Klubu - produktem tym jest Maseczka Błyskawicznie Liftingująca Marion SPA





Zobaczmy co obiecuje nam producent:




Maseczka ma bardzo delikatną, kremową konsystencję i łatwo rozprowadza się na buzi. 





Od razu po nałożeniu poczułam przyjemny chłód i mrowienie, produkt powoli wchłaniał się w skórę twarzy. Po 15 minutach na buzi została już tylko niewielka ilość maseczki więc zebrałam ją wacikiem, tak jak zaleca producent. Po takim zabiegu moja buzia stała się napięta, bardzo przyjemna w dotyku i nabrała blasku.  Uczucie świeżości i orzeźwienia na twarzy utrzymuje się jeszcze ok. 15 minut bo usunięciu maseczki! Jestem bardzo zadowolona z efektu i zapewne jeszcze nieraz po nią sięgnę :)


13 comments:

  1. o no to super, mi osobiscie przydałaby się teraz własnie na wiosna jakas fajna maseczka, kremik i takie rzeczy:)) trzeba się zregenerowac i przygotowac na słoneczko;p

    dziękuje za odwiedziny i zapraszam na koljeny wpis;**

    ReplyDelete
  2. bardzo lubie ich maseczki a moja skóra po zimie ich bardzo potrzebuje;) Ps przy okazji zapraszam na konkurs do wygrania dowolne buty od renee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po zimie polecałabym wybrać się do kosmetyczki, zrobić jakiś porządny peeling typu mikrodermabrazja czy peeling kawitacyjny. Takie zabiegi bardzo fajnie pobudzą skórę twarzy po zimie i przygotują ją do dalszej pielęgnacji :)

      Delete
  3. Super, świetnie brzmi! :) Chętnie bym ją wypróbowała, ale czy nie wysusza skóry? Dużo maseczek ma właśnie taki skutek uboczy i często się z tym niestety spotykam. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absolutnie nie:) a przynajmniej nie w moim wypadku, tak jak napisałam buzia przez długi czas była mięciutka i gładziutka. Maseczka bardzo dobrze nawilżyła skórę :)

      Delete
  4. Bardzo fajna recenzja, po zimowych mrozach przyda sie cos na odzywienie cery!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  5. nie stać cię na maseczkę?

    ReplyDelete
  6. Musze sie wybrac i kupic jakas maseczka, po zimie moja skora nawet bardziej wysuszona niz zwykle;)

    ReplyDelete
  7. Lubię takie domowe SPA, a przy tym nakładanie maseczek :)

    ReplyDelete
  8. Lubię takie maseczki, zazwyczaj stosuję nawilżające :)

    ReplyDelete
  9. Dawno nie kupiłam takiej maseczki na raz :D Ta wygląda całkiem fajnie ;)

    ReplyDelete
  10. Ja nie robiłam maseczki już z tysiąc lat, przypomniałaś mi że powinnam sprawić sobie jakąś i dać odpocząć skórze twarzy :)

    ReplyDelete
  11. Ja też właśnie maseczkę robiłam milion lat świetlnych temu ;p Zajmuję się głownie włosami a o buzi jakoś zapomniam

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane