Saturday 30 May 2020

Fuksjowy sweterek Femme Luxe

Hej kochani,

Dziś krótki post o cudnym, fuksjowym, milutkim sweterku od Femme Luxe. Do sweterka dołączona jest piękną dużą kokarda, którą dowolnie można sobie zawiązać :)

Sweterek świetnie komponuje się ze spodniami, jeansami, jak i ze spódniczką. Ja ostatnio zestawiłam go z jasnoróżowymi spodniami w drobną krateczkę :)

Kosztuje on 11,99 GBP i jest dostępny TUTAJ w 6 różnych kolorach :)

Zastanawiam się, czy lubicie takie mocne, nasycone kolory? :)







Przez kapryśną pogodę i ciągnącą się epidemię, ciężko zrobić fajne fotki w plenerze :)


W sklepie Femme Luxe znajdziecie wiele fajnych rzeczy m.in. spodnie (trousers), sukienki (corset dress), body (black lace bodysuit) oraz jeansy (jeans).

Zachęcam Was do odwiedzenia strony sklepu, jest tam wiele fajnych rzeczy :)

Do usłyszenia! :)

2 comments:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane