Monday 1 April 2019

Sukienki Ever Pretty / Ever Pretty dresses

Hej kochani,

Dziś krótki post na temat sukienek ze znanego Wam już sklepu Ever Pretty Sklep oferuje kolekcję pięknych sukienek na zakończenie studiów/szkoły:)
Jak widzicie są to sukienki koktajlowe, pasujące na wiele okazji. Mi spodobały sie najbardziej te poniżej:

Hi dear,

Today I would like to show you amazing graduation dresses from Ever-Pretty store. They are available in various colours and prints and they are actually great for many occasions. I especially like the following dresses ideal for graduation dresses for college!







Jeśli lubicie bardziej stonowane stylizacje, koniecznie przejrzyjcie białe sukienki.
If you prefer something more toned, you need to check white graduation dresses :)






Jestem ciekawa jaka była Wasza stylizacja na zakończenie studiów? :)
I am wondering what was you graduation dress?

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane