Tuesday 21 April 2015

Złoty brokat Born Pretty Store + efekt na paznokciach

Hej kochani,

Jak wspominałam w poprzednim poście, niedawno wznowiłam współpracę ze sklepem Born Pretty Store klik klik. Tym razem zaproponowano mi przetestowanie kilku produktów do ozdabiania paznokci. Starałam się wybrać produkty w miarę uniwersalne, które będę mogła wykorzystać również w makijażu, czego efekty mogliście zobaczyć w poprzedniej notce.






Dziś pokażę Wam chyba mój ulubiony produkt z tych czterech, które wybrałam - przepiękny sypki brokat z odcieniu starego złota, możecie go nabyć TU (zachęcam do skorzystania z kuponu rabatowego 10% - znajdziecie go na końcu tego posta lub w pasku bocznym).














Brokat jest o tyle fajny, że można go użyć do ozdobienia paznokci, powiek, ust lub ciała. W poprzednim poście użyłam go do podkreślenia dolnej powieki, a dziś będziecie mogli zobaczyć go na paznokciach.





Brokat zestawiłam z miętowym lakierem Quiz Cosmetics Safari Trendy Colour










Brokat jest absolutnie piękny i myślę, że jeszcze nie raz pojawi się czy to przy okazji jakiegoś makijażu, czy to na paznokciach. 


Kochani, tak jak obiecałam, poniżej znajdziecie kupon rabatowy, dzięki któremu zrobicie zakupy w sklepie Born Pretty Store z 10 % rabatem. 



Pozdrawiam serdecznie
Joanna


5 comments:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane