Wednesday 24 December 2014

Wesołych Świąt Kochani!!!

Witam Was moi kochani w Wigilię :)

Dziś Wigilia, każdy nas zasiądzie do stołu z najbliższymi by spędzić razem czas przy świątecznych potrawach i melodii kolęd :) Życzę Wam moi kochani przede wszystkim dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności, samych sukcesów i spełnienia Waszych marzeń. 




Mimo natłoku przygotowań udało mi się zmalować dla Was ostatnią propozycję makijażu wigilijno/świątecznego, niestety dziś tylko oczko :)




































A takie mam dziś pazurki :)















Wesołych Świąt! :)





3 comments:

  1. One quick advice ... U should learn how to properly blend eye-shadows and try to work with better cosmetics, like MAC, Bobbi Brown.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane