Monday 17 December 2012

Makijaż Sleek & Technic

Witam !! Niedawno zakupiłam trzy nowe paletki, dwie firmy Technic i jedną Sleeka, ponieważ brakowało mi w mojej kolekcji żywych, dobrze napigmetowanych kolorów. To był pierwszy makijaż, który zrobiłam z użyciem moich nowych paletek. Oczy są kolorowe i dość mocno podkreślone. Górną powiekę pomalowałam cieniami: jasnoróżowym, fuksjowym oraz zgaszonym fioletem, na który nałożyłam odrobinę brokatu i narysowałam czarną kreskę eyelinerem. Pod łukiem brwiowym nałożyłam perłowy cień ecru. Dolną powiekę pokryłam cieniami zielonym i żółtym.  Zapraszam na fotki :))











  

3 comments:

  1. Kreska wystepuje w wiekszosci moich makijazy jednak nikt mi nigdy nie powiedzial zebym przestala i ludzie sa zawsze chetni do ogladania moich wyczynow ;) Moja droga Dzoanna jest poczatkujaca makijazystka i przynajniej sie stara, ja mam za soba lata wcierania roznych mazidel i dopiero teraz zaczynam profesjonalna droge wizazu.
    Ps. Sorry ze tak pozno zaczynami moje komentowe wspieranie Dzoanna ale w koncu rzucilam moja stara prace i zaczynam pracowac nad moim studiem wiec bede miala duzo czasu na plotki i artystynie wspieranie twojego bloga ;D Moze nawet cos razem zrobimy, musze jednak pierwsze nadrobic zaleglosci na blogu itp. Buziaki na wszystkich artystycznych duszyczek <3

    ReplyDelete
  2. kreska być musi i basta!

    ReplyDelete
  3. Mam tą paletę z Technic (kolorowa) i ma zadziwiająco dobrą pigmentację :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane