Saturday 6 October 2012

Pomarańcza :)

Na dziś pomarańczowa powieka z brązowym łukiem banana :) fajny dzienny makijaż na dzień :) zapraszam do obejrzenia krok po kroku :)

Zaczęłam od nałożenia na górną powiekę pomarańczowego cienia

W załamaniu powieki rysuję brązowym cieniem łuk banana

Rozcieram oba cienie...

Tak, aby jeden przechodził harmonijnie w drugi

Na dolną powiekę nakładam cień jasnoróżowy (wewnętrzny kącik)  i cień brązowy (reszta powieki)


Tuszuję rzęsy i podkreślam brwi

Tak wygląda gotowy makijaż, jest dość prosty do wykonania i każda z Was może go zrobić :)

Jestem ciekawa co sądzicie o tej propozycji :)

  

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane