Tuesday 9 October 2012

Granatowa powieka :)

Dziś zapraszam do obejrzenia krok po kroku dosyć mocnego makijażu wieczorowego, którego podstawą są cienie granatowy i ciemnofioletowy z paletki Sleek. Makijaż ten dosyć mocno podkreśla oko więc jest zarezerwowany na imprezy, wieczorne wyjścia, sesje fotograficzne :)
Na wewnętrzny kącik powieki nakładam biały cień

Resztę powieki pomalowałam cieniem ciemnofioletowym

Na ten cień nałożyłam cień granatowy na środek powieki

Roztarłam oba cienie

Wewnętrzny kącik dolnej powieki również pokryłam białym cieniem


Następnym krokiem było nałożenie jasnoróżowego cienia

Na resztę powieki nałożyłam cień różowy

Wytuszowałam rzęsy i podkreśliłam brwi

Tak wygląda gotowy makijaż, podoba się Wam?

Lubicie mocne makijaże czy wolicie te bardziej delikatne?


No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane