Tuesday 2 October 2012

Brązowe przydymione oko

Na dziś przygotowałam brązową wersję przydymionego oka :) oto makijaż krok po kroku:




Makijaż zaczynam od nałożenia brązowego matowego cienia na górną powiekę tuż przy linii rzęs 

rozcieram dokładnie cień

na resztę powieki nakładam brązowy cień z drobinkami


Przy linii rzęs nakładam dodatkowo bordowy cień, a cień brązowy  rozcieram i przeciągam na nieruchomą część powieki






dolną powiekę maluję tymi samymi cieniami


W wewnętrznym kąciku nakładam błyszczący pyłek


Pod łukiem brwiowym nakładam biały połyskujący pyłek

Tuszuję rzęsy dwa razy


Brwi podkreślam brązowym cieniem

Oto gotowy makijaż :)

Taki makijaż jest odpowiedni zarówno na dzień jak i na wieczór :)

Podoba się wam

1 comment:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane