Saturday 9 May 2020

Femme Luxe - piękne i wygodne :)

Hej kochani! :)

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku i radzicie sobie jakoś w tym trudnym czasie :)
Ja dziś wyszłam z mężem na bardzo krótki spacerek, podczas którego zrobiliśmy kilka zdjęć bardzo fajnego dresiku, który ostatnio dostałam od firmy Femme Luxe - KLIK

Dres jest dostępny na stronie sklepu w cenie 17,99 GBP i występuje w kilku kolorach: czarny, kamel, błękitny, różowy i brązowy :)

Są też dostępne 2 rozmiary - S/M i M/L 










Dresik jest bardzo wygodny, bluzeczka jest raczej luźna, oversiz'owa, spodnie bardziej dopasowane. Fajne jest to, że spodnie można z powodzeniem zestawić ze szpilkami i t-shirtem, co ostatnio pokazałam Wam na instagramie :) Bluzeczka też jak najbardziej fajnie wygląda z jeansami czy nawet szortami w lecie :)

Dajcie znać czy lubicie takie wygodne ciuszki :)

W sklepie Femme Luxe znajdziecie wiele fajnych rzeczy m.in. spodnie (trousers), sukienki (corset dress), body (black lace bodysuit), jeansy (jeans

Trzymajcie się ciepło!

1 comment:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane