Wednesday 19 June 2019

Spersonalizowana biżuteria od getnamenecklace.com

Hej kochani,

Dziś kilka słów o bardzo fajnym sklepie internetowym z biżuterią, ale nie byle jaką, tylką taką, którą możemy spersonalizować i podarować komuś w prezencie. Kliknij aby przejść do sklepu www.getnamenecklace.com

Zbliża się Dzień Ojca i myślę, że taka spersonalizowana bransoletka czy przewieszka byłaby oryginalnym podarunkiem, takim od serca i szczerym.

Sklep oferuje grawerowane przewieszki, kolczyki, pierścionki i bransoletki. Produkty są również podzielone na kategorie: dla mamy, dla par, dla dzieci, dla przyjaciela, dla babci itp.
Ciekawostką jest to, że grawerować możemy nie tylko napisy, lecz również zdjęcia! :)




Osobiście byłabym bardzo zadowolona gdyby ktoś podarował mi taki prezent :)
Bardzo fajną opcją dla par są również przewieszki z imionami wpisanymi w symbol nieskończoności. 
Znajdziecie je klikając w tej link KLIK 
Moją uwagę zwróciły również monogramy see. Swego czasu bardzo popularne w Polsce przewieszki. Miałam kiedyś taką literkę "J". Monogramy mogą być srebrne, lub pozłacane. 


                            

Świetna jest również przewieszka z napisem "follow your dreams". Może być fajnym prezentem np. dla przyjaciółki monogram round necklace.



Z okazji Dnia Ojca możecie liczyć na rabaciki na prezenty :) Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu. Myślę, że warto pomyśleć o takiej pamiątce dla kochanej osoby. Koniecznie dajcie znać, czy podoba Wam się taka grawerowana biżuteria.

Do zobaczenia
Joanna

2 comments:

  1. Zawieszki z imionami chyba najbardziej mnie zaciekawiły, a opcja grawerowania bardzo fajna i w sumie ostatnio bardzo modna :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane