Saturday 18 May 2019

Marmurkowe pędzelki od Dresslily

Hej kochani,

Zapraszam na krótki post o marmurkowych pędzelkach od Dresslily. Zestaw 15 ślicznych pędzelków plus dopasowana do nich kosmetyczka kosztuje na stronie sklepu $12.60. 


Pędzelki są mięciutkie i dobrze współpracują z kosmetykami sypkimi i tłustymi. Włosie wydaje się solidne i nie wypada. Zawiodła mnie jedynie ich wielkość. Spodziewałam się, że będą większe, a niestety są dosyć małe.
Za to wyglądają po prostu przepięknie! Dajcie znać czy Wam podobają się tak samo jak mi :)



Jeśli podobają się Wam te pędzelki, to serdecznie zapraszam na stronę DressLily. Znajdziecie tam ten zestaw oraz wiele innych pięknych pędzli!

Zapraszam również do przejrzenia wiosennych nowości na stronie DressLily:

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

Use code: DLAnniversary   with 12% discount:  
Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"DLAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD

Do usłyszenia!



1 comment:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane