Saturday 29 June 2013

Koniec sesji i powrót :)

Cześć kochane!

Wreszcie skończyła się moja koszmarna sesja zaliczeniowo-egzaminacyjna na iberystyce. Wszystkie egzaminy szczęśliwie zdałam i teraz została mi tylko obrona we wtorek... jestem oczywiście na skraju wyczerpania...ale wróciłam już w rodzinne strony ze wszystkimi tobołami i mam już dostęp do aparatu i wszystkich kosmetyków i mogę wreszcie wrócić na bloga:) nawet nie wiecie jak się cieszę i jak bardzo się stęskniłam za Wami, za momencik śmigam na Wasze blogi :) Dziś udało mi się wygospodarować chwilkę czasu żeby pokazać Wam przesyłkę, którą dostałam od SPA&WELLNESS
Są to:

  1. Dwa kremiki do rąk i paznokci Green Pharmacy: jaskółcze ziele oraz aloes
  2. pumeks
  3. długopis


Zaczęłam już testowanie więc za jakiś tydzień opowiem Wam więcej o jednym z tych produktów :)
Tymczasem trzymajcie za mnie kciuki we wtorek :) 

10 comments:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane