Friday 28 June 2013

Bloglovin

Cześć kochane!

Wciąż zastanawiam się czy to prawda z tym usunięciem opcji obserwatorów w bloggerze, ale wygląda na to, że tak... chociaż jak dla mnie to jest krok do tyłu zamiast do przodu i nie widzę w tym większego sensu... W każdym razie zapraszam wszystkie moje dotychczasowe obserwatorki jak i nowe (również mile widziane) do śledzenia mnie na bloglovin lub gogle +, mam nadzieję, że nie stracimy ze sobą kontaktu :)) pozdrawiam wszystkich i obiecuję, że od 3 lipca już będzie mnie tu dużo więcej :) nie mogę się już doczekać:)

1 comment:

  1. Ja nie wiem co to bedzie ;) jakos nie mialam czasu i checi na odkrywanie czym jest Bloglovin ..z tego co czytalam to nie zniknie calkiem opcja obserwatorow,ale nie bedzie opcji przekierowywania z obserwatorow na blog danej osoby ,ale ile w tym wszystkim prawdy to noe wiem :(

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane