Monday 24 December 2012

Makijaż wigilijny

Witam!! :) Dziś chciałabym Wam przedstawić mój wczorajszy makijaż i stylizację wigilijną. Makijaż jest ciepły i kolorystycznie nawiązuje do świątecznych barw, oczy pomalowałam cieniem ciemnozielonym, złotym, jasnozielonym i fioletowym, a usta koralowym błyszczykiem, kości policzkowe podkreśliłam różowym różem. W wigilijny wieczór włożyłam ciemnozieloną sukienkę, którą już Wam pokazywałam w jednym w poprzednich postów, dobrałam do niej jasnozielone korale, czarne rajstopy we wzorki i czarny pasek i szpilki :) Na koniec chciałabym życzyć wszystkim Wam zdrowych i wesołych świąt i wszystkiego najlepszego, po prostu spełnienia Waszych marzeń :*









9 comments:

  1. Bardzo ładny strój jak i makijaż ;) masz piękne rzęsiska ;-)

    ReplyDelete
  2. sliczna sukienka i ogólnei stylizacja trafna....makijaz boski ale buzia to slodziutka :)

    ReplyDelete
  3. a moim zdaniem to buty trochę nie pasują i nie umiem wytłumaczyć dlaczego :( sukienka ok, makijaż też ale Asia włoski kolor Cię przytłacza a z tą fryzurką wyglądasz na 15 lat (serio!:D)no ale i tak jest fajnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To dobrze że na 15 a nie na 30 hehe :) mi sie wydaje że z grzywka mlodziej wygladalam ;)

      Delete
  4. Rzeczywiście zaszalałaś z makijażem na święta;) ale idealnie zgrało się z całą stylizacja!

    ReplyDelete
  5. Stworzyłaś prawdziwe cudo!

    PS. Chciałabym dodać Cię do obserwowanych, ale nie mogę znaleźć u Ciebie tej opcji, a tego z kręgami nie mogę wykorzystać w telefonie...

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane