Thursday 18 October 2012

P!NK

Na dziś makijaż w mocnym kolorze amarantowym / fuksjowym, do tego cienia dobrałam fiolet w załamaniu powieki oraz rdzawy na dolnej powiece. Makijaż jest mocny, zdecydowany nadający się raczej tylko do sesji zdjęciowych. Oto make up krok po kroku :)

Na całą górną powiekę nakładam cień fuksjowy, który rozcieram także na nieruchomą część powieki 

W załamaniu powieki nakładam fioletowy cień i rozcieram go

Dolną powiekę maluję rdzawym cieniem, a pod łukiem brwiowym nakładam biały cień z drobinkami

Czarnym cieniem i cienkim pędzelkiem rysuję kreseczkę na górnej powiece, kredką rysuję czarną kreskę w linii wodnej, tuszuję rzęsy i podkreślam brwi 

Oto gotowy makijaż :)

Co o nim sądzicie?



No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane