Sunday 14 October 2012

Kolorowy eyeliner ;)








Na dziś delikatny makijaż, którego podstawą jest pomarańczowa kreseczka na górnej powiece i fioletowa powieka dolna :) Taki makijaż jest łatwy do wykonania i ładnie podkreśla zwłaszcza niebieską tęczówkę oka :)


Górną powiekę pomalowałam jasnym brzoskwiniowym cieniem

Przy linii rzęs narysowałam cienkim pędzelkiem pomarańczową kreskę

Dolną powiekę pomalowałam cieniami: wrzosowym, fioletowym i ciemnofioletowym

Podkreślam brwi

Tuszuję rzęsy i pod łukiem brwiowym nakładam cielisty cień

Makijaż jest już gotowy, mogę wyjść na spacerek :)


Cienie, których użyłam


No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane