Sunday 7 October 2012

Dziś była u mnie moja koleżanka Ania, która jest konsultantką marki Mary Kay i przeprowadziła spotkanie kosmetyczne:) Zainteresowało mnie kilka produktów, m.in. podkład, cienie, tusz do rzęs oraz dwufazowy płyn do zmywania makijażu (który zakupiłam). Podczas naszego spotkania Ania umożliwiła mi wykonanie makijażu kosmetykami Mary Kay. Muszę przyznać, że są to produkty bardzo dobrej jakości, w które warto zainwestować i cieszyć się nimi przez bardzo długi czas. Oto kilka zdjęć kosmetyków i mojego makijażu (niestety jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, gdyż były robione przy słabym sztucznym świetle).

Ania pracuje w Mary Kay od niedawna dlatego jak na razie ma ograniczoną ofertę kosmetyków kolorowych, ale już wkrótce zamierza ją powiększyć. Ja dziś eksperymentowałam z 7 cieniami, 2 różami, 2 pudrami rozświetlającymi...

...konturówką...

i tuszem do rzęs. Oprócz kosmetyków kolorowych Ania zaprezentowała  mi także zestaw do pielęgnacji dłoń "satynowe dłonie", który sprawił, że moje dłonie są naprawdę rewelacyjnie nawilżone i odżywione, a także zestaw do pielęgnacji twarzy oraz podkład i puder mineralny

Jak na razie zakupiłam sobie rewelacyjny płyn do demakijażu (dokładnie zmyłam makijaż oczu po zużyciu zaledwie  2 płatków kosmetycznych)


Oto make up, który zrobiłam na szybko z użyciem cieni Mary Kay. Zdaję sobie sprawę z tego, że  niewiele z tego makijażu widać, ale jak wcześniej wspomniałam zdjęcia robiłam przy bardzo marnym oświetleniu :(

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane