Monday 1 October 2012

Błękitna laguna :)

Dzisiaj przedstawiam makijaż w różnych odcieniach niebieskiego. Swego czasu często się tak malowałam, wbrew opinii, że niebieskie cienie nie pasują do niebieskich tęczówek (nie zgadzam się z tą teorią). Taki makijaż przypomni nam piękne letnie dni :)

Makijaż rozpoczęłam od zagęszczenia rzęs i nałożenia jasnoniebieskiego cienia w wewnętrznym kąciku (cienie z palety SEPHORA)

Na środkową część powieki nałożyłam cień bławatkowy

I roztarłam oba cienie aby kolory się połączyły

Zewnętrzny kącik pokryłam cieniem błękitnym

Wewnętrzny kącik dolnej powieki pomalowałam białym błyszczącym pyłkiem a resztę powieki pokryłam cieniem  w odcieniu zgaszonego fioletu

Obszar między zewnętrznymi kącikami powiek także pokryłam  białym pyłkiem



Wytuszowałam rzęsy


I podkreśliłam brwi brązowym cieniem

Oto gotowy makijaż :) co o nim sądzicie?



No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane