Sunday 30 December 2018

Stylizacja sylwestrowa / New Year's Eve Dress

Hej kochani, 

Dawno mnie tu nie było... Niestety brak czasu skutecznie uniemożliwia mi prowadzenie bloga tak regularnie jak dawniej. Dziś przychodzę do Was z krótkim postem na temat stylizacji sylwestrowych.
Zazwyczaj w tym wyjątkowym dniu decydujemy się na sukienkę (krótką lub długą) lub elegancki kombinezon.
Jeśli chcecie błyszczeć jak diamenty w ostatnią noc roku, a nie macie jeszcze odpowiedniej kreacji, polecam Wam sklep internetowy ever-pretty.com








Hi my dear readers!

It's been a long time... Today I would like to tell you a bit about glam New Year's Eve dresses. Most of us want to shine on that special occassion. If you are still looking for a perfect dress or gown, you need to visit ever-pretty.com online store. I am sure you will find something stunning there :)


Jeśli chodzi o kolorystykę naszych kreacji to w sylwestrową noc jak zawsze króluje czerń, złoto, srebro, bordo oraz butelkowa zieleń, a wszystko jest oczywiście pokryte brokatem i cekinami :)
Ja w ostatnim czasie bardzo dobrze czuję się w pudrowym różu, dlatego bardzo spodobały mi sie te różowe sukienki.

If you are wondering what colours would be appropriate for that night, I can tell you that black, gold and silver are the most popular ones. If you prefer something different you can think about red or bottle green. Don't forget about brocade and sequins as you need to shine! Lately I am in love with powder pink. I believe that colour is very neutral but also elegant and makes us look younger. If you like pink, you need to see these beautiful pink dresses!







Jeśli lubicie klasykę i w ten wieczór chcecie założyć długą elegancką kreację, koniecznie zajrzyjcie na tę stronę KLIK.
Te sukienki są też idealne na studniowkę więc jeśli wciąż poszukujecie odpowiedniej kreacji, koniecznie przejrzyjcie propozycje od ever-pretty.com :)
Czekają tam też na Was ciekawe promocje:) Po kliknięciu na zdjęcie poniżej otworzy się strona z przecenionymi modelami :)

Serdecznie polecam, udanych zakupów!

If you like classic evening dresses, feel free to check these halter dressess evening dressess. These are also perfect for proms! 
As you can see, ever-pretty.com offers some attractive discounts for some of the dresses :) (click on the photo to find out more)





Enjoy your shopping :)






No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane