Tuesday 28 May 2013

Granatowy lakier miss sporty

Cześć dziewczyny!

Mam dla Was krótki post o lakierze do paznokci Miss Sporty :) kupiłam go za niecałe 4 zł na rossmannowskiej promocji :)

  • kolor: granat opalizujący na fioletowo (nie widać tego niestety na zdjęciach ze względu na brak słońca)
  • pojemność 7 ml
  • pędzelek dość gruby, niektórzy lubią, natomiast ja wolę cieńsze
  • lakier ładnie się rozprowadza i dość szybko schnie
  • niestety po 1 dniu końcówki zaczęły się ścierać, podejrzewam, że lakier wytrzyma ok. 3-4 dni

 Zapraszam na fotki :





23 comments:

  1. Ładny odcień!

    vamppiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. lubię takie ciemne kolorki!! ładny jest

    ReplyDelete
  3. Sliczny kolor, ja musze sie za swoje paznokcie wziac bo az strach...na wakacje jade w przyszlym tygodniju do Mechico wiec musze sie przygotowac ;D

    Napisz mi jak dostaniesz kosmetyki co ci wyslalam <3

    ReplyDelete
  4. Kolor świetny! Strasznie lubię takie metaliczne :) A takiego kolorku akurat brakuje w mojej kolekcji :p

    ReplyDelete
  5. Bardzo lubię ich lakiery, u mnie trzymają się około 3 dni ;) Super kolorki za niewielką cenę :P

    ReplyDelete
  6. piękny piękny kolor. lubię granat na paznokciach

    ReplyDelete
  7. ładny kolor- bardzo lubię takie konkretne odcienie na pazkonciach

    ReplyDelete
  8. O jacie! Jaki cudowny odcień!

    ReplyDelete
  9. No właśnie mam ten sam problem z tymi lakierami, ścierają się i odpryskują, nie da się z nimi żyć! A szkoda bo kolory mają ładne.

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładny :) Podobny mam z Golden Rose :)

    ReplyDelete
  11. Fajny kolorek, ale niestety jakoś nie widzę go u mnie na pazurkach ;)

    ReplyDelete
  12. Zostałaś oTAGowana :) zapraszam
    http://mjsmakeup.blogspot.com/2013/05/kolorowe-lato-na-paznokciach-cz-1_30.html

    ReplyDelete
  13. fajny kolorek, przyznam też nie lubię lakierów z grubym pędzelkiem dlatego wolę te z wibo, aczkolwiek mam tych kilka bo dla niektórych kolorków warto się pomęczyć ;)
    ps. u mnie z czasem też kiepsko ale obiecałam sobie że postaram się wyrobić z wszystkimi projektami i póki co jakoś mi się udaje ;)

    ReplyDelete
  14. Wykończenie nie moje, ale kolor ładny:)

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładny kolor lakieru, jednak ja nie przepadam za lakierami "perłowymi" na swoich paznokciach - lubię je tylko u innych. Kiedyś miałam kilka takich odcieni ale wszystkie wywaliłam bo i tak tylko leżały :) Nawet gdy już pomalowałam pazury to zmywałam bo jednak coś mi w tym opalizującym kolorze nie pasowało :)

    ReplyDelete
  16. super kolor, w moim stylu:)

    ReplyDelete
  17. fajny granacik, jak najbardziej w moim stylu :)

    ReplyDelete
  18. Piękny, taki głęboki odcień :)

    ReplyDelete
  19. Piękny ! Uwielbiam takie kolorki .

    ReplyDelete
  20. Pieknie prezentuje sie na pazurkach...cudowności :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane