Friday 12 April 2013

Wygrana w rozdaniu u Ma Cherie + zapowiedź rozdania

Witam :)

Dziś chciałabym pokazać Wam nagrodę, którą wygrałam w rozdaniu zorganizowanym przez Czarnulkęę z bloga http://chocolate-gossipgirl.blogspot.com/ 
Dziękuję Ci ślicznie Czarnulko:)




A są to: balsam do ust EOS - to żółciutkie jajeczko
 mini olejek do kąpieli Biały Jeleń
dwa komplety kolczyków z modeliny :)
3 próbki: kuracja matująca Soraya
serum korygujące BANDI
krem ujędrniający na dzień Ziaja

A już jutro zapraszam na pierwsze rozdanie na my creative make up :) 

5 comments:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane