Tuesday 19 May 2020

T-shirt z przesłaniem

Hej kochani,

Jak Wam mija tydzień? 

Dziś mam dla Was krótki post na temat kolejnej rzeczy ze sklepu Femme Luxe - białej koszulki z fajnym napisem - "In a world where you can be anything - be kind" :) Lubicie takie koszulki z przesłaniem? :) Ostatnio coraz częściej zwracają moją uwagę :D

Koszulka jest dostępna w 3 kolorach: białym, czarnym i różowym, napis jest w fajnej czcionce, koszulka kosztuje 6.99 GBP, znajdziecie ją TU. Tego typu ciuszek pasuje do wszystkiego, do spódnicy, jeansów, dresów, także pozwala na dużą dowolność stylizacji :)






W sklepie Femme Luxe znajdziecie wiele fajnych rzeczy m.in. spodnie (trousers), sukienki (corset dress), body (black lace bodysuit) oraz jeansy (jeans).

Zachęcam Was do odwiedzenia strony sklepu, jest tam wiele fajnych rzeczy :)

Do usłyszenia! :)



No comments:

Post a Comment

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane