Thursday 2 February 2017

Paleta cieni od Dresslily

Hej kochani!

Zapraszam na krótką recenzję palety cieni od Dresslily.





Paleta zawiera aż 88 cieni, w różnych kolorach. Większość oscyluje jednak wokół odcieni brązu i bieli/beżu.
Opakowanie paletki to czarna płaska kaseta. Nie należy ona do zbyt solidnych więc paleta jest raczej lekka. Wewnątrz znajdziemy również lusterko, co jest dużym plusem podczas wykonywania makijażu.


Same cienie pod względem kolorystyki bardzo przypadły mi do gustu. Jeśli chodzi o ich jakość to tradycyjnie można przyczepić się do pigmentacji. Cienie nie osypują się więc na codzień są całkiem fajne.




Jeśli podoba Wam się ta paletka to jest ona dostępna TUTAJ i kosztuje $14,72.

Pozdrawiam
Asia


2 comments:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane