Tuesday 3 January 2017

Holograficzny lakier do paznokci od Born Pretty Store

Hej kochani!

Jak spędziliście Sylwestra i Nowy Rok? Ja niestety się rozchorowałam i te 2 dni spędziłam w łóżku :(

Dziś mam dla Was recenzję holograficznego lakieru od Born Pretty Store.





Lakier znajduje się w 10 ml buteleczce, a buteleczka dodatkowo zabezpieczona jest estetycznym kartonikiem z zimową grafiką.


Lakier jest po prostu prześliczny! Dobrze kryje już po pierwszej warstwie i pięknie wygląda na paznokciach. Dominującym kolorem jest jasny fiolet, który opalizuje na wszystkie kolory tęczy, co widać na zdjęciach poniżej :)






Lakier jest bardzo trwały. Nosiłam go przez ponad tydzień i nie pojawiły się żadne większe odpryski.
Jeśli lubicie lakiery z efektem holograficznym to z całego serca polecam ze z BPS. Możecie jest zamówić na stronie sklepu KLIK. Lakier kosztuje $9,99, ale jeśli skorzystacie z poniższego kodu rabatowego, otrzymacie 10% rabat!


Pozdrawiam gorąco!
Asia

9 comments:

  1. Ładne opakowanie, a sam lakier śliczny. Idealny na karnawał.

    Zapraszam na mojego bloga na konkurs kosmetyczny :)

    ReplyDelete
  2. Piękny jest ten lakier:) ma taki nietypowy kolor:)

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny efekt daje ten lakier :-)

    ReplyDelete
  4. ładny efekt, ja bardzo lubię połyskujące lakiery z semilaca :)

    ReplyDelete
  5. piękne masz paznokcie, u mnie jak zwykle mienią się semilaci, nie wiem co bym zrobiła bez hybryd?

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane