Wednesday 30 March 2016

Audrey Hepburn czy Marilyn Monroe? Naklejki wodne od Born Pretty Store

Cześć Kochani!

Jak spędziliście święta? Ja ostatnio jestem bardzo zajęta ponieważ kupiłam mieszkanie i powoli przymierzam się do jego wykańczania :) Do tego praca i zajęcia w szkole wizażu, same wiecie...

Chociaż moje paznokcie nie są ostatnio w dobrym stanie i musiałam je maksymalnie skrócić, postanowiłam napisać dla Was dziś recenzję ostatniego już produktu z paczuszki od Born Pretty Store Klik Klik 

Produktem, któremu dziś się przyjrzymy są wodne naklejki z motywem kobiecym - sylwetkami przypominającymi Audrey Hepburn i Marilyn Monroe. Na stronie BPS prezentują się następująco KLIK



Jak już nie raz wspominałam, naklejki wodne są moim ulubionym produktem do zdobienia paznokci. Przede wszystkim dlatego, że praca z nimi jest dziecinnie prosta, a zdobienia efektowne :)
Motyw kobiecy jest bardzo wdzięczny. Myślę, że te naklejki świetnie prezentowałyby się na białym lakierze.





I jeszcze motyw wielkanocny ;)



Serdecznie zachęcam do skorzystania z 10 procentowego bonu rabatowego BPS :)



Pozdrawiam!

3 comments:

  1. Jeszcze nigdy nie używałam takich naklejek :)

    ReplyDelete
  2. Ja nigdy jeszcze nie stosowałam takich naklejek, ale u innych mi sie podobają;)

    ReplyDelete
  3. ja bardzo lubię naklejki wodne :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane