Saturday 23 January 2016

Mój sposób na dokładny demakijaż

Hej kochani!

Dzisiaj opowiem Wam troszeczkę o moich sposobach na dokładny i wygodny demakijaż. Opiszę Wam również krok po kroku jak taki demakijaż wygląda u mnie. 
Przede wszystkim należy pamiętać o tym by nigdy, ale to nigdy nie zapominać o demakijażu. Nawet jeśli jesteśmy bardzo zmęczone np. po długiej imprezie. Warto poświęcić te 5-10 minut na zmycie z cery wszystkich produktów i zanieczyszczeń. Nasza cera na pewno się nam odwdzięczy promiennym i świeżym wyglądem następnego dnia.




Wśród moich produktów do demakijażu ostatnimi czasy królują mleczko, tonik oraz krem do twarzy Ziaja, oczyszczający żel do twarzy Clean & Clear, krem do twarzy Himalaya Herbals, chusteczki do demakijażu Lula, płatki kosmetyczne i patyczki Lula.

Pierwszym krokiem jest u mnie dokładne zmycie kosmetyków kolorowych z oczu oraz całej cery za pomocą mleczka Ziaja ogórek, które świetnie sprawdza się przy cerze tłustej lub mieszanej. Do tego celu używam również płatków kosmetycznych Lula. Są one bardzo delikatne i nie podrażniają delikatnej skóry na powiekach i pod oczami. Do demakijażu trudno dostępnych miejsc, na przykład przestrzeni między rzęsami, używam patyczków Lula, które niedawno pokazywałam na blogu KLIK.
Bardzo wygodną alternatywą są jednorazowe chusteczki do demakijażu Lula. U mnie świetnie sprawdzają się do usuwania kosmetyków kolorowych z twarzy, do oczu wolę waciki :)







Następnie myję całą twarz żelem peelingującym Clean & Clear, który dogłębnie oczyszcza twarz z zanieczyszczeń i resztek makijażu. Nie wyobrażam sobie demakijażu całkowicie bez użycia wody, więc ten krok jest dla mnie obowiązkowy. Zdaję sobie jednak sprawę, że części z Was wystarcza przemycie buzi płynem micelarnym. 



Po osuszeniu cery ręcznikiem (najlepiej jednorazowym), przechodzę do nałożenia kremu. Moim ulubieńcem jest Ziaja Liście Manuka. Krem ma piękny, świeży, cytrusowy zapach i jedwabistą konsystenję - uwielbiam! Pozostawia na twarzy przyjemne uczucie idealnej czystości!


Ostatnio odkryłam jeszcze jeden krem, który świetnie się u mnie sprawdza i bardzo dobrze nawilża cerę - Himalaya Herbals - krem ziołowy, który zawiera aloes, wyciąg z wiśni i indyjskiego drzewa kino. Kosztuje tylko ok. 6 zł a jest genialny! Polecam!


Tak wykonany demakijaż sprawia, że nasza cera  zachowuje świeży, promienny i zdrowy wygląd każdego dnia,

Pozdrawiam
Joanna

13 comments:

  1. śliczne zdjęcia :P Clean & Clear też mam i jestem z niego zadowolona :P

    ReplyDelete
  2. u mnie jest bardzo podobnie, mój demakijaż składa się z kilku etapów.

    ReplyDelete
  3. Również nie wyobrażam sobie demakijażu bez użycia wody :)

    ReplyDelete
  4. Tak demakijaż jest bardzo ważny, ja od dłuższego czasu używam do tego celu oleje , naturalne i ew. micele ale każdy lubi co innego ;) Ważny post i ważny temat :D

    Pozdrawiam Kasia

    ReplyDelete
  5. Rownież nie wyobrażam sobie demakijażu bez wody :D

    ReplyDelete
  6. Super,że prawidłowo dbasz o swoją skórę :)!

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam liść manuka, cała ta seria dobrze wpływa na stan mojej skóry i uwielbiam ten zapach ;)

    ReplyDelete
  8. Ostatnio wieczorami jestem ledwo żywa, ale na demakijaż zawsze znajdę siły. Odpowiedni demakijaż to podstawa dla pięknej skóry :)

    ReplyDelete
  9. Też używam mleczka z ziaji :D

    ReplyDelete
  10. Ziaja- liście manuka to świetna seria i używam jej od dłuższego czasu. Również polecam :)

    ReplyDelete
  11. Oooj tak, demakijaż to istotna część pielęgnacji, jeśli chce się mieć ładną cerę. Ja nawet jak z nocki schodzę i marzę, by odespać, to dokładny demakijaż zawszę poczynię ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane